»
ועידת הסוכנים והיועצים הפנסיונים ה-2
ועידת הסוכנים והיועצים הפנסיונים ה-2
כתבות
הוועידה בישרה את העידן החדש
האינטראקציה שנוצרה בין השחקנים החדשים לשחקנים הוותיקים במסגרת ועידת הסוכנים והיועצים הפנסיונים השנייה, הנה ביטוי לכך שהשוק הפנים את כללי המשחק החדשים ונערך לדרך חדשה
3/7/2008
כתב: מערכת
להלן תגובות נבחרות של משתתפי ועידת הסוכנים והיועצים הפנסיונים השנייה שקיימה השבוע עדיף, שנחלה הצלחה רבה
3/7/2008
כתב: מערכת
הזוכים קיבלו תלוש ע"ס 500 שקלים למימוש מגוון מוצרי "עדיף"
2/7/2008
כתב: מערכת
היום: ועידת הסוכנים והיועצים הפנסיוניים ה-2 יוצאת לדרך
בוועידה הבטיחו את השתתפותם כ-1200 איש מהענף
1/7/2008
כתב: מערכת
עולם ההשקעות: "לעודד יזמות, חופש ופריצת גבולות"
אלדד תמיר, נשיא ומנכ"ל משותף, תמיר פישמן: יכולת החיזוי שלנו באשר להתרחשות העתידית בשוק ההון, שווה לאפס
1/7/2008
כתב: מערכת
להמן: ההכנסות מהייעוץ הפנסיוני לא בהכרח יכסו את ההשקעה הראשונית
יו"ר בית ההשקעות קואטרו, והמפקח על הבנקים לשעבר בוועידת הסוכנים והיועצים ה-2: צפוי מאבק עז בין הבנקים לבין עצמם ובינם לבין המשווקים על הלקוחות בעלי תיק משמעותי
1/7/2008
כתב: מערכת
דויטש: הקופות המשלמות הטובות ביותר יהיו בבתי ההשקעות
יו"ר אקסלנס נשואה גמל ופנסיה הסביר כי בעידן בו הלקוח מתרחק מבירוקרטיה ומחפש אחר גמישות, זריזות ותשואות, מתחזק יתרונם של בתי ההשקעות בשוק הפנסיוני העתידי
1/7/2008
כתב: מערכת
מנכ"ל קרנות הפנסיה של איילון: "אנחנו מוכרים את הפנסיה במחיר שאינו כלכלי לקרנות"
1/7/2008
כתב: מערכת
פנחסי: קופת גמל היא עדיין מכשיר חיסכון אטרקטיבי
מנכ"ל כלל גמל וכלל פנסיה סבור כי פנסיה חובה תמשיך להיות מנוע צמיחה עבור הקרנות * מעריך כי יכולות הגופים הקטנים להשתלב בשוק החדש הן נמוכות
1/7/2008
כתב: מערכת
מנכ"ל מנורה מבטחים פיננסיים קובע כי בפני קברניטי הכלכלה בארץ ובעולם עומדת משימה מורכבת מאוד וזוהי עבורם שעת מבחן עצומה ליכולתם לזהות נכון את הסכנות האורבות ולהגיב בהתאם
1/7/2008
כתב: מערכת
כך מעריך דותן מירום, סמנכ"ל שיווק פנסיוני בקבוצת הלמן-אלדובי בהרצאתו בוועידת הסוכנים והיועצים הפנסיוניים ה-2
1/7/2008
כתב: מערכת
מנכ"ל ישיר גמל הסביר כי בעולם החדש של החיסכון ארוך-הטווח, ה"קופסא השחורה" שייכת לעובד, והעתיד שייך לגמל, ריסק ומקדם קצבה
1/7/2008
כתב: מערכת
עידו בירמן, מנהל פיתוח עסקי בתחום החיסכון ארוך-הטווח בהפניקס, הסביר כי על-מנת ליצור חוויה חיובית אצל הלקוח יש לדאוג למערכות מידע שמדברות ביניהן ומעדכנות זו את זו מיידית
1/7/2008
כתב: מערכת
1
2
 
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011