יותר מ-600 פעילים מעולם הביטוח ומהעולמות המשיקים לו השתתפו השנה בכנס השנתי של עדיף, המתקיים זו השנה ה-12. בין המשתתפים נכחו שחקנים בכירים מענף הביטוח הכללי, נציגי רשות שוק ההון, בכירי חברות הביטוח, סוכנים, ספקי שירות, יועצים ונציגים מובילים מרשויות לאומיות.
במוקד הכנס עמדו החדשות והדיגיטציה, המשנות את פני עולם הביטוח בכללותו ואת ענף הביטוח הכללי בפרט, בדגש על ההתמודדות עם איום הסייבר: מהו האפקט הכלכלי של התופעה המתגברת ומהן ההגנות הביטוחיות המוצעות.
לצד זאת, המשתתפים דנו בשינויים העוברים על הענף מבחינה רגולטורית, טכנולוגית וצרכנית, סיכמו את השנה החולפת בענף והתייחסו אל העתיד לבוא, זאת במסגרת הרצאות, זרקורים ורבי שיח.
ריבוי המשתתפים, מקרב כלל השחקנים, הפך את כנס הביטוח הכללי של עדיף לכר פורה של יצירת קשרים, חשיפת מוצרים, הבעת דעות וקבלת משובים מהסקטורים השונים – בזמן אמת
בפאנל בנושא 'משחררים את הפקק - 'ענף נזקי המים בעקבות הרפורמה', הסכימו המשתתפים כי המהלך חיוני ומשנה מציאות, וקראו לכל המעורבים לבחון את הרפורמה לאורך זמן
6 מבכירי לשכת סוכני הביטוח התיישבו לדיון פתוח ונגעו בכל הנושאים העומדים על הפרק | הורנצ'יק: מעודדים ומחזקים לגבות כסף, איפה שניתן על פי חוק | גרטי: הפיקוח מתחיל להפנים שאין ניגוד אינטרסים בינינו
יו"ר ענף רכוש באיגוד השמאים ציין בכנס אלמנטר: יש כאלה שמציגים עצמם כשמאים והם אינם שמאים. במהלך השנים פנה האיגוד למחוקקים וניסה לקדם חוקים על מנת שהמקצוע יהיה מוסדר – אך עד כה בלא הצלחה
בהרצאתו בכנס אלמנטר אמר עו"ד ארז שניאורסון כי הוא סבור שהחוזר אינו מועיל ברמה המעשית | "המסמך עבר כמה שינויים קלים בשנתיים החולפות אך נותר מיותר בכל הנוגע למבוטחים ולעורכי דינם"
עו"ד ארז קדם, יועץ ביטוח, מבהיר כי סוכן ביטוח שלא יהיה מקצועי – לא יהיה לו מקום בשוק | "אני רוצה להיות יצירתי ולתת פתרונות מיידיים, אך אם לא יהיו לי הידע והכלים, אהיה בחוץ"
על רקע השינויים הטכנולוגיים המציפים את העולם הפיננסי והביטוח, התכנסו במסגרת כנס אלמנטר של עדיף חמישה מומחים לרב שיח מיוחד על ניהול סיכונם במרחב הדיגיטלי
בכירי עולם הביטוח בהם רגולטורים, נציגי חברות, סוכנים וספקים, לצד אנשי מקצוע מובילים, נטלו חלק בכנס השנתי | התמונה שעלתה מיום הדיונים - ענף דינאמי ומתפתח, הממציא עצמו מחדש
נשיא לשכת סוכני הביטוח עמד על הקשר שבין שירות ללקוח וקדמה טכנולוגית | "המבוטח מחפש דמות ביטוחית, אוטוריטה שתיתן שירות, ונתאים את עצמנו באמצעות הטכנולוגיה"